Hľadáte CRM systém pre obchodný tím?


Oslovte potenciálnych zákazníkov v správnom čase na všetkých kanáloch a uzatvorte obchody. 
Zoho CRM je pripravené k okamžitému použitiu. 
Vyskúšajte bezplatnú verziu ZADARMO

Kľúčové vlastnosti Zoho CRM

Správa potencionálnych zákazníkov

Ak je získanie kvalitných potenciálnych zákazníkov jedna vec, ich sledovanie a správa až do uzavretia obchodu je vec druhá. CRM vám ponúka všetko, čo potrebujete vedieť o svojich potenciálnych zákazníkoch, aby ste ich mohli premeniť na spokojných a platiacich zákazníkov. Vďaka hodnoteniu a automatickému priraďovaniu potenciálnych zákazníkov môžete priradiť zákazníkov na základe rôznych parametrov a vedieť, ktorí z nich majú najväčšiu šancu postúpiť do ďalšieho procesu.

Zoho Crm deals
Zoho crm contacts

Správa kontaktov

Funkcia správy kontaktov v systéme CRM vám pomôžu usporiadať vaše obchodné kontakty na jednom mieste. Budete vedieť, kedy a prečo ste naposledy kontaktovali zákazníka, kedy je najlepší čas ho osloviť, zmienky z reakcií na sociálnych sieťach a analytiku oslovovania zákazníkov prostredníctvom e-mailu a iných foriem komunikácie.

Riadenie obchodov

Raz stratený obchod je navždy stratený. Funkcie správy obchodov v systéme CRM vám poskytnú úplný obraz o vašich súčasných a budúcich obchodoch a umožnia vám zistiť, čo sa pokazilo v prípade neúspešných obchodov v minulosti. CRM vám umožňuje segmentovať obchody na základe ich aktuálnej fázy v rozpracovanosti a dokáže vám určiť pravdepodobnosť získania akéhokoľvek obchodu.

Zoho CRM deal
Zoho CRM mail

Správa e-mailov

Správa e-mailov je základnou funkciou každého podniku a online riešenie CRM vám umožní mať nad ňou úplnú kontrolu. Každý e-mailový klient, ktorý používate, môže byť integrovaný s CRM, čo znamená, že ušetríte čas prepínaním medzi kartami, aby ste mohli pracovať. Systém správy e-mailov vo vnútri systému CRM vám umožňuje stanoviť priority e-mailov, analyzovať reakcie na každý e-mail.

Automatizácia predaja

Ako obchodný riaditeľ chcete, aby váš predajný tím trávil viac času predajom a menej času inou administratívnou prácou. Tu vám pomôže automatizácia predajného procesu. Automatizácia predaja vám pomôže nahradiť súčasné všedné úlohy inteligentnými pracovnými postupmi a makrami. Vďaka automatickému priradeniu potenciálnych zákazníkov k správnym obchodným zástupcom budú aj potenciálne zákazníci ľahšie napredovať vo vašom predajnom procese.

Zoho CRM automatization
Zoho CRM reporting

Reportovanie a analytika

Podniková kultúra založená na analytike môže výrazne prispieť k transformácii štýlu rozhodovania vašej organizácie z "intuície" na "rozhodovanie na základe údajov". CRM systém ponúka podnikom potrebnú inteligenciu na spracovanie údajov z rôznych zdrojov a generovanie cenných poznatkov, ktorými sa môžu riadiť pomocou údajov. Od základných grafov až po pokročilé analytické poznatky, ako je napríklad odhaľovanie anomálií v podnikaní, zabudovaný analytický nástroj vo vnútri systému CRM môže podnikom pomôcť získať rozhodujúcu konkurenčnú výhodu.

Prispôsobenie

Pri implementácii platformy CRM pre vašu firmu nikdy neexistuje univerzálny prístup. Ak je na trhu nejaké riešenie podnikového softvéru, ktoré sa dá skutočne prispôsobiť spôsobu fungovania vašej firmy, musí to byť systém CRM. CRM si môžete prispôsobiť pomocou vlastných funkcií, tlačidiel, modulov, polí a rozložení alebo dokonca vytvoriť CRM úplne od začiatku s ponukami jedinečnými pre váš obchodný model.

Zoho Crm customization

CRM dostupné aj na cestách

V čase, keď globálne používanie mobilných zariadení predbehlo stolové počítače, je nevyhnutné, aby váš systém CRM umožňoval vašim zamestnancom úplne mobilný prístup. Mobilné CRM pomáha obchodným zástupcom uzatvárať viac obchodov na cestách. Manažérom umožňuje pridávať a aktualizovať údaje, keď sa presúvajú medzi viacerými obchodnými stretnutiami, a dokonca aj keď sú offline. Veľtrhy, obchodné stretnutia, networkingové podujatia, v lietadle aj na cestách, mobilné aplikácie CRM vám pomôžu byť pripravení na obchod bez ohľadu na to, kam vás podnikanie zavedie.

Rozšírte Zoho CRM o marketing

Zoho CRM je možné rozšíriť o sadu nástrojov na komunikáciu so zákazníkmi, v ktorej nájdete všetky predajné, marketingové aplikácie, ktoré potrebuje na efektívne jednanie so zákazníkmi na všetkých kontaktných miestach. 

Zoho Campaigns

Úplne zautomatizujte svoj e-mailový marketing a nastavte účinné kampane na výrazné zvýšenie miery preklikov pomocou aplikácie Zoho Campaigns. Táto aplikácia vám uľahčí život tým, že vám pomôže vytvárať vopred naplánované e-mailové kampane, atraktívne informačné bulletiny a ľahko sledovateľné prehľady kampaní.

Zoho SalesIQ

Získajte kompletný prehľad o návštevníkoch svojich webových stránok a premeňte ich na potenciálnych zákazníkov pomocou mimoriadne inteligentného nástroja Zoho SalesIQ. Táto aplikácia zvyšuje angažovanosť vašich zákazníkov pomocou funkcie živého chatu a ponúka hĺbkovú analýzu návštevnosti vašich webových stránok.

Zoho Social

Spravujete všetky svoje kontá na sociálnych sieťach od jedného kanálu k druhému? Potom je Zoho Social najlepšou voľbou na monitorovanie a správu všetkých sociálnych médií na jednej platforme. Tento inteligentný nástroj vám umožňuje prístup ku všetkým účtom sociálnych médií z jednej platformy a ponúka aj okamžité upozornenia.

Zoho Survey

Získajte spätnú väzbu od svojich zákazníkov a partnerov v dodávateľskom reťazci a zistite, v ktorých oblastiach sa musíte zlepšiť pomocou univerzálnej aplikácie Zoho Survey. Pomocou tejto uznávanej aplikácie na prieskum môžete efektívne merať spokojnosť svojich zainteresovaných strán a využiť tieto informácie na inovácie a zlepšenia.

Čo hovoria naši zákazníci

Ocenenia

Chcete vedieť viac?

Dohodnite si termín a zistite viac o Zoho CRM
Rezervujte si termín

​​Čo je CRM systém a ako na jeho výber?

Pojmy ako systém CRM, marketing CRM alebo aplikácia CRM sa v podstate vzťahujú na tú istú činnosť, ktorou je "riadenie vzťahov so zákazníkmi". Z toho vyplýva význam skratky CRM (Customer Relationship Management).
Jednoducho povedané, cieľom je dobre sa postarať o existujúcich zákazníkov, mať prehľad o ich potrebách a požiadavkách a na základe týchto poznatkov k nim pristupovať, organizovane a efektívne im ponúkať svoje služby alebo produkty a pomáhať im v rozvoji. 
CRM musí zároveň umožniť svojim používateľom rovnako efektívne a jednoducho osloviť nových potenciálnych zákazníkov, sledovať túto komunikáciu, automatizovať rutinné činnosti a urýchliť predajný a marketingový cyklus.

Pri výbere správneho CRM je potrebné zvážiť niekoľko faktorov a pripraviť sa na nasledujúce otázky.
- Aký veľký je môj pracovný tím alebo spoločnosť, v ktorej sa bude CRM používať, a aká je jeho štruktúra alebo územná pôsobnosť
- ako budú používatelia pristupovať k systému a používať ho (PC, mobil, notebook) (kancelária, domáca kancelária, služobné cesty)
- aké prepojenia s inými aplikáciami a nástrojmi sú potrebné (e-mail, telefóny, chat, ERP, účtovný systém, úložisko dokumentov)
- ako jednoduché alebo zložité sú moje obchodné alebo marketingové procesy pre prácu so zákazníkmi a ako často ich musím upravovať
© 2022, Pro Futuro Consulting as, Všetky práva vyhradené.