info@pfc-group.sk                                                                                                                                                                                                          +421905713543

Hľadáte CRM systém pre veľké aj malé obchodné tímy?


Oslovte potenciálnych zákazníkov v správnom čase na všetkých kanáloch a uzatvárajte obchody. 
Zoho CRM je pripravené k okamžitému použitiu. 
Vyskúšajte bezplatnú verziu ZADARMO

Výhody ZOHO CRM

Rýchla implementácia

Zoho CRM je pripravené k okamžitému použitiu. Vyberiete si moduly, ktoré chcete používať a následne priradéte jednotlivých uživateľov.

Lokálna podpora

V prípade potreby vám radi pomôžu naši technický konzultanti v lokálnom jazyku.

Atraktívny dizajn

Okrem štandardného tabuľkového dizajnu si viete nastaviť vlastný grafický dizajn, ktorý vám uľahčí prácu s údajmi.

Mobilné riešenie

Nástroj Zoho CRM je dostupné ako natívna aplikácia pre operačný systém Apple aj Android.

Finančná dostupnosť

Platíte len za aktívnych používateľov CRM systému.

Cloudové riešenie

Zoho CRM je dostupné kedykoľvek a kdekoľvek a z akéhokoľvek zariadenia.

Zoho CRM vám pomôže uzavrieť viac obchodov za kratší čas.

CRM vám poskytuje kvalitné informácie o vašom podnikaní. Kvalitné CRM vám poskytne informácie, ktoré potrebujete, spôsobom, ktorý vám umožní ich správne používanie. Správne CRM je riešenie, ktoré zjednoduší vaše procesy od prvého dňa. Zoho CRM je súbor jedinečných a inteligentných nástrojov, ktoré sú pripravené na použitie v akomkoľvek podnikaní.

Viaceré kanály, jedna konverzácia.

Zostaňte v kontakte so svojimi zákazníkmi v každom médiu. Zostaňte v spojení prostredníctvom telefónu, chatu, e-mailu, sociálnych médií a osobných stretnutí.

Softvér, ktorý funguje tak, ako vy.

Prispôsobte svoje CRM potrebám trhu. Prispôsobte si spôsob zhromažďovania a používania kľúčových údajov vo vašej organizácii.

Dodajte svojmu tímu nové tempo.

Použite analytické nástroje a reporty na podrobné informácie o výkonnosti vášho tímu počas celého životného cyklu zákazníka.

Pripravené na okamžité firemné použitie.

Zoho CRM je bezpečné a škálovateľné riešenie plné pokročilých funkcií, ktoré rozšíria vaše podnikanie.

Prekonajte rekordný predaj bez námahy.

Dobrý predajný proces vedie k vysokým predajom. Uzatvorte viac obchodov prostredníctvom automatizácie obchodných procesov, pracovného toku a pokročilého reportovania.

Viac ponúk za kratší čas.

Od prvého kontaktu až po uzatvorenie obchodu môžete ušetriť energiu na realizáciu príležitostí počas cyklu obchodného procesu s najlepšími nástrojmi na zvýšenie produktivity predaja.

Viac informácií

Rozšírte Zoho CRM o marketing a podporu.

Zoho CRM Plus je jediná komplexná sada nástrojov na komunikáciu so zákazníkmi, v ktorej váš tím nájde všetky predajné, marketingové a podporné aplikácie, ktoré potrebuje na efektívne jednanie so zákazníkmi na všetkých kontaktných miestach. Pridajte kontext k svojim interakciám a získajte úplný prehľad, aby ste zaistili maximálnu spokojnosť zákazníkov.

  • Sledovanie návštevníkov
  • HelpDesk
  • Spolupráca na projektoch
  • Marketingová automatizácia
  • Sociálne médiá
  • Zákaznícke prieskumy
  • Riadenie činnosti
  • Meranie a KPI

Ocenenia



Dohodnite si 

RÝCHLU PREHLIADKU

NÁŠHO RIEŠENIA
Vyplňte formulár a náš konzultant vás bude čoskoro kontaktovať.

​​Čo je CRM systém a ako na jeho výber?

Pojmy ako systém CRM, marketing CRM alebo aplikácia CRM sa v podstate vzťahujú na tú istú činnosť, ktorou je "riadenie vzťahov so zákazníkmi". Z toho vyplýva význam skratky CRM (Customer Relationship Management).
Jednoducho povedané, cieľom je dobre sa postarať o existujúcich zákazníkov, mať prehľad o ich potrebách a požiadavkách a na základe týchto poznatkov k nim pristupovať, organizovane a efektívne im ponúkať svoje služby alebo produkty a pomáhať im v rozvoji. 
CRM musí zároveň umožniť svojim používateľom rovnako efektívne a jednoducho osloviť nových potenciálnych zákazníkov, sledovať túto komunikáciu, automatizovať rutinné činnosti a urýchliť predajný a marketingový cyklus.

Pri výbere správneho CRM je potrebné zvážiť niekoľko faktorov a pripraviť sa na nasledujúce otázky.
- Aký veľký je môj pracovný tím alebo spoločnosť, v ktorej sa bude CRM používať, a aká je jeho štruktúra alebo územná pôsobnosť
- ako budú používatelia pristupovať k systému a používať ho (PC, mobil, notebook) (kancelária, domáca kancelária, služobné cesty)
- aké prepojenia s inými aplikáciami a nástrojmi sú potrebné (e-mail, telefóny, chat, ERP, účtovný systém, úložisko dokumentov)
- ako jednoduché alebo zložité sú moje obchodné alebo marketingové procesy pre prácu so zákazníkmi a ako často ich musím upravovať
© 2022, Pro Futuro Consulting as, Všetky práva vyhradené.