Benefity z používania Zoho CRM
Kľúčové vlastnosti Zoho CRM
Správa potencionálnych zákazníkov
Správa potencionálnych zákazníkov
Ak je získanie kvalitných potenciálnych zákazníkov jedna vec, ich sledovanie a správa až do uzavretia obchodu je vec druhá. CRM vám ponúka všetko, čo potrebujete vedieť o svojich potenciálnych zákazníkoch, aby ste ich mohli premeniť na spokojných a platiacich zákazníkov. Vďaka hodnoteniu a automatickému priraďovaniu potenciálnych zákazníkov môžete priradiť zákazníkov na základe rôznych parametrov a vedieť, ktorí z nich majú najväčšiu šancu postúpiť do ďalšieho procesu.
Správa kontaktov
Správa kontaktov
Funkcia správy kontaktov v systéme CRM vám pomôžu usporiadať vaše obchodné kontakty na jednom mieste. Budete vedieť, kedy a prečo ste naposledy kontaktovali zákazníka, kedy je najlepší čas ho osloviť, zmienky z reakcií na sociálnych sieťach a analytiku oslovovania zákazníkov prostredníctvom e-mailu a iných foriem komunikácie.
Riadenie obchodov
Riadenie obchodov
Raz stratený obchod je navždy stratený. Funkcie správy obchodov v systéme CRM vám poskytnú úplný obraz o vašich súčasných a budúcich obchodoch a umožnia vám zistiť, čo sa pokazilo v prípade neúspešných obchodov v minulosti. CRM vám umožňuje segmentovať obchody na základe ich aktuálnej fázy v rozpracovanosti a dokáže vám určiť pravdepodobnosť získania akéhokoľvek obchodu.
Správa e-mailov
Správa e-mailov
Správa e-mailov je základnou funkciou každého podniku a online riešenie CRM vám umožní mať nad ňou úplnú kontrolu. Každý e-mailový klient, ktorý používate, môže byť integrovaný s CRM, čo znamená, že ušetríte čas prepínaním medzi kartami, aby ste mohli pracovať. Systém správy e-mailov vo vnútri systému CRM vám umožňuje stanoviť priority e-mailov, analyzovať reakcie na každý e-mail.
Automatizácia predaja
Automatizácia predaja
Ako obchodný riaditeľ chcete, aby váš predajný tím trávil viac času predajom a menej času inou administratívnou prácou. Tu vám pomôže automatizácia predajného procesu. Automatizácia predaja vám pomôže nahradiť súčasné všedné úlohy inteligentnými pracovnými postupmi a makrami. Vďaka automatickému priradeniu potenciálnych zákazníkov k správnym obchodným zástupcom budú aj potenciálne zákazníci ľahšie napredovať vo vašom predajnom procese.
Reportovanie a analytika
Reportovanie a analytika
Podniková kultúra založená na analytike môže výrazne prispieť k transformácii štýlu rozhodovania vašej organizácie z "intuície" na "rozhodovanie na základe údajov". CRM systém ponúka podnikom potrebnú inteligenciu na spracovanie údajov z rôznych zdrojov a generovanie cenných poznatkov, ktorými sa môžu riadiť pomocou údajov. Od základných grafov až po pokročilé analytické poznatky, ako je napríklad odhaľovanie anomálií v podnikaní, zabudovaný analytický nástroj vo vnútri systému CRM môže podnikom pomôcť získať rozhodujúcu konkurenčnú výhodu.
Prispôsobenie
Prispôsobenie
Pri implementácii platformy CRM pre vašu firmu nikdy neexistuje univerzálny prístup. Ak je na trhu nejaké riešenie podnikového softvéru, ktoré sa dá skutočne prispôsobiť spôsobu fungovania vašej firmy, musí to byť systém CRM. CRM si môžete prispôsobiť pomocou vlastných funkcií, tlačidiel, modulov, polí a rozložení alebo dokonca vytvoriť CRM úplne od začiatku s ponukami jedinečnými pre váš obchodný model.
CRM dostupné aj na cestách
CRM dostupné aj na cestách
V čase, keď globálne používanie mobilných zariadení predbehlo stolové počítače, je nevyhnutné, aby váš systém CRM umožňoval vašim zamestnancom úplne mobilný prístup. Mobilné CRM pomáha obchodným zástupcom uzatvárať viac obchodov na cestách. Manažérom umožňuje pridávať a aktualizovať údaje, keď sa presúvajú medzi viacerými obchodnými stretnutiami, a dokonca aj keď sú offline. Veľtrhy, obchodné stretnutia, networkingové podujatia, v lietadle aj na cestách, mobilné aplikácie CRM vám pomôžu byť pripravení na obchod bez ohľadu na to, kam vás podnikanie zavedie.
Rozšírte Zoho CRM o marketing
Rozšírte Zoho CRM o marketing
Zoho CRM je možné rozšíriť o sadu nástrojov na komunikáciu so zákazníkmi, v ktorej nájdete všetky predajné, marketingové aplikácie, ktoré potrebuje na efektívne jednanie so zákazníkmi na všetkých kontaktných miestach.
Zoho Campaigns
Úplne zautomatizujte svoj e-mailový marketing a nastavte účinné kampane na výrazné zvýšenie miery preklikov pomocou aplikácie Zoho Campaigns. Táto aplikácia vám uľahčí život tým, že vám pomôže vytvárať vopred naplánované e-mailové kampane, atraktívne informačné bulletiny a ľahko sledovateľné prehľady kampaní.
Zoho SalesIQ
Zoho SalesIQ
Získajte kompletný prehľad o návštevníkoch svojich webových stránok a premeňte ich na potenciálnych zákazníkov pomocou mimoriadne inteligentného nástroja Zoho SalesIQ. Táto aplikácia zvyšuje angažovanosť vašich zákazníkov pomocou funkcie živého chatu a ponúka hĺbkovú analýzu návštevnosti vašich webových stránok.
Zoho Social
Spravujete všetky svoje kontá na sociálnych sieťach od jedného kanálu k druhému? Potom je Zoho Social najlepšou voľbou na monitorovanie a správu všetkých sociálnych médií na jednej platforme. Tento inteligentný nástroj vám umožňuje prístup ku všetkým účtom sociálnych médií z jednej platformy a ponúka aj okamžité upozornenia.
Zoho Survey
Získajte spätnú väzbu od svojich zákazníkov a partnerov v dodávateľskom reťazci a zistite, v ktorých oblastiach sa musíte zlepšiť pomocou univerzálnej aplikácie Zoho Survey. Pomocou tejto uznávanej aplikácie na prieskum môžete efektívne merať spokojnosť svojich zainteresovaných strán a využiť tieto informácie na inovácie a zlepšenia.